|
Träning i helgen!
| 2006-02-08 17:09 |
Utöver helgens klubbmöte så tänkte vi att det skulle tränas också.
Fredagens tilltänkta natträning ställs in då det känns som att det inte ger så mycket tekniskt att springa runt i spårsnö på natten. Lö fm så blir det Tomas kändisjakt före klubbdagen. se separat nyhet.
Sö fm så kanske det är läge att åka skidor i ett vintrigt Ånnaboda i stället för löpning distans, Kl 10:00 sätter vi på oss skidorna och åker från Ånnaboda. Sö em blir det till 99% säkerhet ett tufft spinningpass på Gustavsvik med Niklas Fransson som ledare, start för passet blir kl 17:00 Priset för spinningen är 800 kr för 20 cyklar så om vi fyller alla så blir det 40 kr/pers. Passet kommer vara Tour de france med storbildsskärm
Intresserad av spinningen skall anmäla sig nedan, först till kvarn får en cykel. Anmälda just nu!
Stefan Susanne Anette Patrik Janne Axel Jonas Sara Iva Per Björn Martin Sara K Jake Stina
Finns fortfarande 5 cyklar kvar. Jag finns i entrén kl 16:45 och tar betalt. Om de resterande platserna i blivit bokade så är det först till kvarn som gäller på plats.
|
Kommentarer
| 26 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-12 15:16] | |
|
 |
| Passet är på ca 1h |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-12 15:10] | |
|
 |
| Sara.Matte med pappa>>bara dyka upp! |
| Skrivet av: | matte [2006-02-12 12:27] | |
|
 |
| pappa och jag hänger med på spinning om det går bra ? |
| Skrivet av: | på-g [2006-02-11 22:58] | |
|
 |
| jag kommer gärna på spinningen om d går bra... |
| Skrivet av: | på-g [2006-02-11 22:57] | |
|
 |
| jag kommer gärna på spinningen om d går bra... |
| Skrivet av: | stina [2006-02-11 17:38] | |
|
 |
| jag kommer gärna! |
| Skrivet av: | Jake [2006-02-11 14:45] | |
|
 |
| Ja hänger på spinningen om det går bra! |
| Skrivet av: | Piraten [2006-02-10 16:00] | |
|
 |
| Sara K vill vara med och spinna också. |
| Skrivet av: | mjg [2006-02-10 12:10] | |
|
 |
F.ö. kommer jag nog dra upp i morgon också till Ånnaboda för ett 2-3h skidpass. Start 09.00 räknar jag med. Någon som hakar? |
| Skrivet av: | mjg [2006-02-10 12:08] | |
|
 |
| Spinning på söndag passar mig som hand i handsken. Jag vill vara med! |
| Skrivet av: | Björne [2006-02-09 21:14] | |
|
 |
| Paxar en spinningcykel! Bergatröja på! |
| Skrivet av: | Öberg [2006-02-09 14:28] | |
|
 |
| spinning blir bra |
| Skrivet av: | iva [2006-02-09 13:42] | |
|
 |
| cykel, tack! |
| Skrivet av: | Peiza [2006-02-09 13:41] | |
|
 |
| JoV>> Behagligt tempo för dig är nog bra fart för mig så jag kan ställa upp och hänga på. |
| Skrivet av: | sara.b [2006-02-09 13:33] | |
|
 |
| Jag vill vara med på spinningen. Kan tyvärr ej vara med på fredag och lördag för då är jag i sunne på spa och har det bra. Men det blir nog lite träning där också. |
| Skrivet av: | JoV [2006-02-09 13:17] | |
|
 |
| Stefan>>Troligtvis blir det både skidor och spinning på söndag. Ville bara checka av ifall det fanns fler som skulle köra 3h. Har ju ingen bil. |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-09 12:50] | |
|
 |
Jonas>>Klart man vågar men vad hindrar från att köra båda? Kan även meddela att vår vänn spinninginstruktör Niklas alias Lilltroll kommer medverka på skidpasset på fm. |
| Skrivet av: | JoV [2006-02-09 12:47] | |
|
 |
| Jag funderar på att låta cykeln vila på söndag och skida istället. En tur på 3h i behagligt tempo skulle passa mig som handsken. Finns det någon som vågar trotsa "kfumskidtempot" och göra mig sällis? |
| Skrivet av: | Peiza [2006-02-09 10:13] | |
|
 |
| Kan inte vara med på spinningen, ska på handboll.... Kör säkert ett eget pass tidigare på svettis. |
| Skrivet av: | piraten [2006-02-09 9:43] | |
|
 |
| Jag vill gärna spinna |
| Skrivet av: | Axel [2006-02-08 22:27] | |
|
 |
| Är borta på lördag men spinnar gärna på söndag. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-02-08 21:54] | |
|
 |
| Jag spinnar gärna! |
| Skrivet av: | Sus [2006-02-08 21:47] | |
|
 |
| Jag vill också spinna men jag instämmer med JoV. Jag vill inte ta upp någon plats för er "orienterare". |
| Skrivet av: | stefan [2006-02-08 20:57] | |
|
 |
| Jag ska spinna! |
| Skrivet av: | JoV [2006-02-08 17:46] | |
|
 |
| Jag kan tänka mig att spinna lite på söndag. Vill dock inte ta en plats från någon "orienterare" som säkert behöver den bättre än mig...;) |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-02-08 17:30] | |
|
 |
| Jag vill spinna! |
[Tillbaka]
|