Träning i helgen! 2006-02-08 17:09 

Utöver helgens klubbmöte så tänkte vi att det skulle tränas också.

Fredagens tilltänkta natträning ställs in då det känns som att det inte ger så mycket tekniskt att springa runt i spårsnö på natten.

Lö fm så blir det Tomas kändisjakt före klubbdagen. se separat nyhet.

Sö fm så kanske det är läge att åka skidor i ett vintrigt Ånnaboda i stället för löpning distans, Kl 10:00 sätter vi på oss skidorna och åker från Ånnaboda.
Sö em blir det till 99% säkerhet ett tufft spinningpass på Gustavsvik med Niklas Fransson som ledare, start för passet blir kl 17:00 Priset för spinningen är 800 kr för 20 cyklar så om vi fyller alla så blir det 40 kr/pers.
Passet kommer vara Tour de france med storbildsskärm

Intresserad av spinningen skall anmäla sig nedan, först till kvarn får en cykel.
Anmälda just nu!

Stefan
Susanne
Anette
Patrik
Janne
Axel
Jonas
Sara
Iva
Per
Björn
Martin
Sara K
Jake
Stina

Finns fortfarande 5 cyklar kvar. Jag finns i entrén kl 16:45 och tar betalt. Om de resterande platserna i blivit bokade så är det först till kvarn som gäller på plats.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1563


Skrivet av:

Stefan Aronsson