|
Påskläger 13 - 17 april i Hörby
| 2006-02-15 14:34 |
Jag har hittat ett vandrarhem i Hörby under påsken. 7-manna går i Hässleholm, sprint-SM går i Kristianstad och tävlingarna på påskdagen och annandagen går i Brösarp. Vandrarhemmet har 25 bäddar i 2-bäddsrum och 4-bäddsrum, ev. kan de ordna några extra bäddar. Vi har tillgång till kök och ett konferensrum. Kostnad 125 kr/natt och person (med subvention).
Jag räknar med att vi fixar maten själva till självkostnadspris, ca 30 kr för middag och och 25 kr för frukost + kvällsmat+ matsäck. Alltså 180 kr/dygn med subvention från klubben. Är man med på hela lägret från torsdag kväll till annandag morgon blir kostnaden 690 kr/person. Jag reserverar mig för en avvikelse på en tia upp eller ner. Alla resor till och från lägret och tävlingarna får var och en ordna själv samt anmälningar till tävlingarna. Ni som inte anmält er och vill med måste anmäla er snarast för att säkert få plats. Om någon som redan anmält intresse har ändrat sig var snäll meddela detta.
|
Kommentarer
| 24 inlägg hittills |
| Skrivet av: | kristin [2006-03-13 22:07] | |
|
 |
| Jag vill gärna hänga med om det inte är försent att anmäla sig. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-13 20:59] | |
|
 |
| Per Eklöf anmäld. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-09 20:25] | |
|
 |
| Fredrik Björklund anmäld. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-06 14:45] | |
|
 |
| Balken: Bra att avanmälan kom nu för jag ska göra slutlig bokning i dagarna. |
| Skrivet av: | Balken [2006-03-06 13:16] | |
|
 |
| Avanmäler mig och kattis pga andra planer, hoppas det går bra. |
| Skrivet av: | Jake [2006-02-20 21:01] | |
|
 |
| Jag vill hänga med! |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-02-15 20:51] | |
|
 |
| Anmäler Anders P |
| Skrivet av: | Axel [2006-02-15 18:53] | |
|
 |
| Jag anmäler mig från tor-lö |
| Skrivet av: | Piraten [2006-02-15 14:36] | |
|
 |
| Jag vill gärna med. |
|
 |
| Anmälda: Inger och Emlie Nicolas, Kerstin och Björn Norman, Lasse och Birgitta Arlebo. |
|
 |
| Jag är intresserad. |
|
 |
| Jag vill med på läger! |
|
 |
| Två trötta grabbar på Madeira är sugna på mer läger... |
|
 |
| Sara, Christer o C-G int. |
| Skrivet av: | Clobbis [2006-01-25 17:12] | |
|
 |
| Moi är intresserade..... |
| Skrivet av: | matte [2006-01-24 19:18] | |
|
 |
| jag är intresserad. |
| Skrivet av: | stina [2006-01-24 17:04] | |
|
 |
| jag o lovisa är intresserade. |
| Skrivet av: | dg [2006-01-24 14:38] | |
|
 |
| Jag vill hänga med. |
| Skrivet av: | Balken [2006-01-24 14:28] | |
|
 |
| Kattis är också intresserad |
| Skrivet av: | Balken [2006-01-24 14:25] | |
|
 |
| Är intresserad |
| Skrivet av: | Öberg [2006-01-24 13:53] | |
|
 |
| Per o Sara ska med |
|
 |
| Intresserad |
| Skrivet av: | Emma [2006-01-24 8:38] | |
|
 |
| Jag är intresserad! |
| Skrivet av: | stefan [2006-01-24 7:10] | |
|
 |
| Jag ska med! |
[Tillbaka]
|