Påskläger 13 - 17 april i Hörby 2006-02-15 14:34 

Jag har hittat ett vandrarhem i Hörby under påsken. 7-manna går i Hässleholm, sprint-SM går i Kristianstad och tävlingarna på påskdagen och annandagen går i Brösarp. Vandrarhemmet har 25 bäddar i 2-bäddsrum och 4-bäddsrum, ev. kan de ordna några extra bäddar. Vi har tillgång till kök och ett konferensrum. Kostnad 125 kr/natt och person (med subvention).

Jag räknar med att vi fixar maten själva till självkostnadspris, ca 30 kr för middag och och 25 kr för frukost + kvällsmat+ matsäck. Alltså 180 kr/dygn med subvention från klubben. Är man med på hela lägret från torsdag kväll till annandag morgon blir kostnaden 690 kr/person. Jag reserverar mig för en avvikelse på en tia upp eller ner. Alla resor till och från lägret och tävlingarna får var och en ordna själv samt anmälningar till tävlingarna. Ni som inte anmält er och vill med måste anmäla er snarast för att säkert få plats. Om någon som redan anmält intresse har ändrat sig var snäll meddela detta.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1550


Skrivet av:

Birgitta Arlebo