|
Herrträff 1 feb.
| 2006-01-18 23:06 |
Onsdagen den 1;a feb. träffas alla herrar för träning och ett efterföljande möte i klubbstugan.
På mötet ska vi följa upp det vi diskuterade på träffen den 8 dec, speciellt målsättning och träningar under säsongen 2006. Herrar oavsett ålder och ambition är välkomna men ALLA som aspirerar på en plats i 10-mila laget BÖR komma.
Träningen blir en annorlunda natt-OL komponerad av CG.
Följande tider gäller: 17.45 samling 18.00 start natt-OL 19.30 Möte
Skriv en kommentar i kommentars fältet om du kommer eller om du råkar ha förhinder.
|
Kommentarer
| 18 inlägg hittills |
| Skrivet av: | beh [2006-01-31 21:21] | |
|
 |
| Kommer. |
| Skrivet av: | Göthlin [2006-01-30 15:12] | |
|
 |
| kommer |
| Skrivet av: | AA [2006-01-30 7:36] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Pontan [2006-01-27 11:03] | |
|
 |
| kommer på mötet |
| Skrivet av: | Groth [2006-01-25 19:41] | |
|
 |
| Kommer på mötet |
| Skrivet av: | Löken [2006-01-23 21:49] | |
|
 |
| Jag är "på"... |
| Skrivet av: | Axel [2006-01-23 9:33] | |
|
 |
| Siktar på att komma. |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-01-23 7:38] | |
|
 |
| Jag kommer dit med stor sannolikhet. |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-01-21 0:11] | |
|
 |
| Jag kommer på mötet men tränar annat (alternativt) |
| Skrivet av: | Peiza [2006-01-20 17:09] | |
|
 |
| Patrik>> Det handlar om att prioritera ;) |
| Skrivet av: | Patrik [2006-01-20 15:17] | |
|
 |
| Äntligen nåt som inte krockar med nåt annat,jag kommer! |
| Skrivet av: | culin [2006-01-20 14:09] | |
|
 |
| Kommer inte. Jobbar kväll den veckan. |
| Skrivet av: | Björne [2006-01-19 19:58] | |
|
 |
| Kommer på mötet men är osäker på start.. |
| Skrivet av: | stefan [2006-01-19 12:36] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | piraten [2006-01-19 11:08] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Balken [2006-01-19 10:00] | |
|
 |
| Vet inte om jag hinner till träningen men jag kommer till mötet. |
| Skrivet av: | Per Sjögren [2006-01-19 9:18] | |
|
 |
| Kommer! |
[Tillbaka]
|