|
Herrträff 1 feb.
| 2006-01-18 23:06 |
Onsdagen den 1;a feb. träffas alla herrar för träning och ett efterföljande möte i klubbstugan.
På mötet ska vi följa upp det vi diskuterade på träffen den 8 dec, speciellt målsättning och träningar under säsongen 2006. Herrar oavsett ålder och ambition är välkomna men ALLA som aspirerar på en plats i 10-mila laget BÖR komma.
Träningen blir en annorlunda natt-OL komponerad av CG.
Följande tider gäller: 17.45 samling 18.00 start natt-OL 19.30 Möte
Skriv en kommentar i kommentars fältet om du kommer eller om du råkar ha förhinder.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1545
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|