Herrträff 1 feb. 2006-01-18 23:06 

Onsdagen den 1;a feb. träffas alla herrar för träning och ett efterföljande möte i klubbstugan.

På mötet ska vi följa upp det vi diskuterade på träffen den 8 dec, speciellt målsättning och träningar under säsongen 2006. Herrar oavsett ålder och ambition är välkomna men ALLA som aspirerar på en plats i 10-mila laget BÖR komma.

Träningen blir en annorlunda natt-OL komponerad av CG.

Följande tider gäller:
17.45 samling
18.00 start natt-OL
19.30 Möte

Skriv en kommentar i kommentars fältet om du kommer eller om du råkar ha förhinder.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1545


Skrivet av:

Daniel Gustafsson