INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
OBS! Klubbdag lördag 11 februari i KFUM-huset 2006-02-10 18:13 

Välkomna till klubbmöte lördag 11 februari kl 13.00 - ca kl 16.00 i KFUM-huset på Borgmästargatan 9. Vi känner att det är dags att diskutera klubbens inre arbete och hur vi ska vidare för att utveckla klubben. Fika kommer att serveras. Före klubbmötet kl 10.00 har Tomas E fixat en träning från KFUM-huset.l

Det var länge sedan vi lät alla medlemmar komma till tals och framföra sina åsikter och funderingar hur vi ska komma vidare i klubbens versamhet. Vi kommer att ha diskussioner i blandade mindre grupper så alla får möjlighet att framföra sin åsikt för att sedan samlas alla och göra en sammanställning av dagens arbete. Missa inte detta tillfälle att påverka klubbens arbete och utveckling.




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1542


  [Tillbaka



[Tillbaka]