OBS! Klubbdag lördag 11 februari i KFUM-huset 2006-02-10 18:13 

Välkomna till klubbmöte lördag 11 februari kl 13.00 - ca kl 16.00 i KFUM-huset på Borgmästargatan 9. Vi känner att det är dags att diskutera klubbens inre arbete och hur vi ska vidare för att utveckla klubben. Fika kommer att serveras. Före klubbmötet kl 10.00 har Tomas E fixat en träning från KFUM-huset.l

Det var länge sedan vi lät alla medlemmar komma till tals och framföra sina åsikter och funderingar hur vi ska komma vidare i klubbens versamhet. Vi kommer att ha diskussioner i blandade mindre grupper så alla får möjlighet att framföra sin åsikt för att sedan samlas alla och göra en sammanställning av dagens arbete. Missa inte detta tillfälle att påverka klubbens arbete och utveckling.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1542


Skrivet av:

Birgitta Arlebo