INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Skid-O i Kristinehamn 2006-01-09 00:21 

Förutsatt att snöläget inte drastiskt förändras till det sämre under veckan, inbjuder Kristinehamns OK till Distriktstävling i Skid-O nu på söndag.

Finns intresse från ett antal klubbmedlemmar kanske vi kan arrangera en gemensam resa och få en lika trevlig upplevelse som i Degerfors för tre år sedan (se bild och gammal nyhet). Kanske till och med ett KM? Anmäl ditt intresse i en kommentar nedan!


Inbjudan (pdf)






Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1540


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Tommy [2006-01-10 16:03]
Stefan>>realist

Örebro

Solens upp- och nedgång
08:51 15:26

Vädret kl 15:00
S 4 m/s. -1°C.
Lufttryck: 1016 hPa


Tisdag kväll
S 5 m/s. +2 / +1°C.
Mulet och efterhand troligen snöblandat regn.
Tisdag natt
S 6 m/s. +2 / +2°C.
Mulet och till en början troligen snöblandat regn.



Onsdag
S 8 m/s. +3 / +2°C.
Mulet men uppehåll.



Torsdag
SV 5 m/s. +1 / -1°C.
Efterhand ökad molnighet men uppehåll.



Fredag
S 5 m/s. 0 / -1°C.
Mulet men uppehåll.



Lördag
S 3 m/s. -2 / -3°C.
Övervägande klart




Skrivet av: stefan [2006-01-10 10:48]
Tommy>>optimist...

Skrivet av: Holma [2006-01-10 9:29]
Vore det inte för att jag måste bygga om hemma i badrummet så skulle jag komma och försöka försvara titeln sedan sistens. Det känns dock lite skönt att slippa ta detta stora ansvar efter att ha blivit "uppskriven" så enormt i reportaget från förra gången....

Skrivet av: Tommy [2006-01-09 20:39]
Såg just vädret...vi kan nog glömma detta.

Skrivet av: Peiza [2006-01-09 16:31]
6 km låter ju helt klart lite lite... men de kanske har fått nys om att Hempa har fest kvällen innan... ;)

Skrivet av: Tommy [2006-01-09 16:05]
Låter spännande om vi kan samåka.

Skrivet av: M&M [2006-01-09 8:27]
Visst blir jag lite sugen ....

Skrivet av: da Silva [2006-01-09 0:29]
Jag är sugen om vi blir ett gäng. Perfekt läge att inviga dom nya värstingskidorna och ge dom lite fina repor...



[Tillbaka]