|
Skid-O i Kristinehamn
| 2006-01-09 00:21 |
Förutsatt att snöläget inte drastiskt förändras till det sämre under veckan, inbjuder Kristinehamns OK till Distriktstävling i Skid-O nu på söndag.
Finns intresse från ett antal klubbmedlemmar kanske vi kan arrangera en gemensam resa och få en lika trevlig upplevelse som i Degerfors för tre år sedan (se bild och gammal nyhet). Kanske till och med ett KM? Anmäl ditt intresse i en kommentar nedan!
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Tommy [2006-01-10 16:03] | |
|
 |
Stefan>>realist Örebro Solens upp- och nedgång 08:51 15:26 Vädret kl 15:00 S 4 m/s. -1°C. Lufttryck: 1016 hPa Tisdag kväll S 5 m/s. +2 / +1°C. Mulet och efterhand troligen snöblandat regn. Tisdag natt S 6 m/s. +2 / +2°C. Mulet och till en början troligen snöblandat regn. Onsdag S 8 m/s. +3 / +2°C. Mulet men uppehåll. Torsdag SV 5 m/s. +1 / -1°C. Efterhand ökad molnighet men uppehåll. Fredag S 5 m/s. 0 / -1°C. Mulet men uppehåll. Lördag S 3 m/s. -2 / -3°C. Övervägande klart
|
| Skrivet av: | stefan [2006-01-10 10:48] | |
|
 |
| Tommy>>optimist... |
| Skrivet av: | Holma [2006-01-10 9:29] | |
|
 |
| Vore det inte för att jag måste bygga om hemma i badrummet så skulle jag komma och försöka försvara titeln sedan sistens. Det känns dock lite skönt att slippa ta detta stora ansvar efter att ha blivit "uppskriven" så enormt i reportaget från förra gången.... |
| Skrivet av: | Tommy [2006-01-09 20:39] | |
|
 |
| Såg just vädret...vi kan nog glömma detta. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-01-09 16:31] | |
|
 |
| 6 km låter ju helt klart lite lite... men de kanske har fått nys om att Hempa har fest kvällen innan... ;) |
| Skrivet av: | Tommy [2006-01-09 16:05] | |
|
 |
| Låter spännande om vi kan samåka. |
| Skrivet av: | M&M [2006-01-09 8:27] | |
|
 |
| Visst blir jag lite sugen .... |
|
 |
| Jag är sugen om vi blir ett gäng. Perfekt läge att inviga dom nya värstingskidorna och ge dom lite fina repor... |
[Tillbaka]
|