|
Skid-O i Kristinehamn
| 2006-01-09 00:21 |
Förutsatt att snöläget inte drastiskt förändras till det sämre under veckan, inbjuder Kristinehamns OK till Distriktstävling i Skid-O nu på söndag.
Finns intresse från ett antal klubbmedlemmar kanske vi kan arrangera en gemensam resa och få en lika trevlig upplevelse som i Degerfors för tre år sedan (se bild och gammal nyhet). Kanske till och med ett KM? Anmäl ditt intresse i en kommentar nedan!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1540
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|