|
Delar ur Guldgänget tränar Keps-OL vid Karlsund under eftermiddagen imorgon fredag. Alla intresserade välkomna!
Lite spontant har en träning i Keps-OL nu planerats. Fredag 30/12 sker årets sista (?) chans att genomföra denna trevliga träningsdisciplin.
Tid: 14.00 Plats: Karlslund.
För att det inte skall bli mörkt skall alla vara färdigombytta etc. kl 14.00!!!
Ingen föränmälan krävs, men ni som vet att ni kommer kan ju skriva det.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Balken [2005-12-29 23:13] | |
|
 |
| Vi som jobbar då?? ;...( gråt... gråt... |
[Tillbaka]
|