Keps-OL 2005-12-29 22:34 

Delar ur Guldgänget tränar Keps-OL vid Karlsund under eftermiddagen imorgon fredag. Alla intresserade välkomna!

Lite spontant har en träning i Keps-OL nu planerats. Fredag 30/12 sker årets sista (?) chans att genomföra denna trevliga träningsdisciplin.

Tid: 14.00
Plats: Karlslund.

För att det inte skall bli mörkt skall alla vara färdigombytta etc. kl 14.00!!!

Ingen föränmälan krävs, men ni som vet att ni kommer kan ju skriva det.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1538


Skrivet av:

Per Öberg