|
Inbjudan Juljogg
| 2005-12-20 20:49 |
Som Tomtens ombud hälsar jag och familjen välkommen till traditionsenlig juljogg. Lugn jogg 9.00 från klubbstugan. På julafton naturligtvis! Glögg, pepparkakor, geléhallon, brasa, gemensam julstämning vankas i gläntan i skogen. ALLA är varmt välkomna. God Jul!
[Tillbaka]
|