Inbjudan Juljogg 2005-12-20 20:49 

Som Tomtens ombud hälsar jag och familjen välkommen till traditionsenlig juljogg.
Lugn jogg 9.00 från klubbstugan. På julafton naturligtvis!
Glögg, pepparkakor, geléhallon, brasa, gemensam julstämning vankas i gläntan i skogen.
ALLA är varmt välkomna.
God Jul!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1534


Skrivet av:

Tomas Ekström