INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsläger tor-sön v4 2005-12-12 10:46 

Precis som förra året så är vi några som åker på skidläger för att träna upp konditionen. Avresedag 26/1 fm och Hemresa 29/1. Lite andra avresetider förekommer också.

Du som vill med anmäler dig till Stefan via mail senast torsdag 15 Dec.
Vart vi åker beror lite på hur många vi blir.

När du är anmäld kommer du vara tvungen att betala din del av stughyran (ca 600-800 kr) omgående och anmälan är bindande.
Det är likaså först till kvarn som gäller. dvs blir man sen med anmälan och det inte finns stugor så är det de som anmälde sig först som får plats.

Har fått klartecken av Långberget så nu har jag 14 sängplatser där. Vi är nu 14 anmälda och de är:

Stefan Aronsson
Susanne Svahn
Jan Johansson
Sara Kalander
Daniel Gustavsson
Anette Carlsson
Johan Lundmark
Kattis Sjunesson
Iva Navratilova
Ari Hyvönen
Magnus Nilsson
Per Eklöf
Johan Jönsson
Håkan Eriksson

Någon eller några till får väll plats på golven eller om vi lyckas få tag på en stuga till när vi kommer närmare lägret men det kan jag inte lova.

Pris just nu är 485 kr för en plats i en stuga.

/Stefan




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1530


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Löken [2005-12-30 21:09]
Per Eklöf 2 heter Johan Jönsson.
OK Tyr alltså, har de många damer i klubben? på 5 stugor så måste du ju finnas ngn iaf ;), vi ses...

Skrivet av: stefan [2005-12-14 15:07]
Då har vi fått en stuga till.

Skrivet av: stefan [2005-12-13 10:55]
Stora chanser att det blir långberget då de troligen lyckats skaka fram en stuga till, samt att OK TYR har bokat 5 stugor prelliminärt under samma helg.

Skrivet av: Chewie [2005-12-12 22:44]
stefan>> låter fint, någon som känner sig sugen?

Skrivet av: stefan [2005-12-12 13:37]
Chewie>>Det blir nog inget arrangerat då. Men på hemmaplan är det bara att ragga upp folk och träna på. 

Skrivet av: Chewie [2005-12-12 12:36]
Hur blir det med träningsläger 6-8/1? Åker vi iväg nånstans eller kör vi det på hemmplan?



[Tillbaka]