Träningsläger tor-sön v4 2005-12-12 10:46 

Precis som förra året så är vi några som åker på skidläger för att träna upp konditionen. Avresedag 26/1 fm och Hemresa 29/1. Lite andra avresetider förekommer också.

Du som vill med anmäler dig till Stefan via mail senast torsdag 15 Dec.
Vart vi åker beror lite på hur många vi blir.

När du är anmäld kommer du vara tvungen att betala din del av stughyran (ca 600-800 kr) omgående och anmälan är bindande.
Det är likaså först till kvarn som gäller. dvs blir man sen med anmälan och det inte finns stugor så är det de som anmälde sig först som får plats.

Har fått klartecken av Långberget så nu har jag 14 sängplatser där. Vi är nu 14 anmälda och de är:

Stefan Aronsson
Susanne Svahn
Jan Johansson
Sara Kalander
Daniel Gustavsson
Anette Carlsson
Johan Lundmark
Kattis Sjunesson
Iva Navratilova
Ari Hyvönen
Magnus Nilsson
Per Eklöf
Johan Jönsson
Håkan Eriksson

Någon eller några till får väll plats på golven eller om vi lyckas få tag på en stuga till när vi kommer närmare lägret men det kan jag inte lova.

Pris just nu är 485 kr för en plats i en stuga.

/Stefan



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1530


Skrivet av:

Stefan Aronsson