|
Information del2 i serien Upptäck ditt Karlslund.
| 2005-12-08 08:48 |
Kom och lär känna karlslund och dess omgivningar. Historiens närhet är påtaglig och kanske kommer vi lära känna några av förr förra seklets bosättare.
Nu är det dax för del 2 i serien "Upptäck ditt karlslund". Utrustning: Lampa av något slag, löparpjux och stort intresse av omgivningens historia. Träningen blir en kombination av stads-, stig-, och lantOL. Banlängden är väldigt flexibel men meningen är att detta skall vara ett distanspass.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2005-12-09 13:55] | |
|
 |
| Var en höjdarträning! Riktigt kul. |
| Skrivet av: | Balken [2005-12-08 22:12] | |
|
 |
| Vill man veta mer om träningen som genomfördes idag så kan man gå in på: http://www.karlslund.se ->forskning ->torpkartor. |
| Skrivet av: | H60 [2005-12-08 15:06] | |
|
 |
| Balken>>Intressant att Du använder samma uttryck som min farsa född 1914 gjorde. Men han hade en kraftig betoning på O.....Oooooja. |
| Skrivet av: | Balken [2005-12-08 14:10] | |
|
 |
| H60>> Oja! |
| Skrivet av: | H60 [2005-12-08 13:51] | |
|
 |
| Finns det en bana för köttberget? Typ vit 3km :0) |
[Tillbaka]
|