 |
|
|
|
Kommentera nyheten Information del2 i serien Upptäck ditt Karlslund.
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2005-12-09 13:55] | |
|
|
| Var en höjdarträning! Riktigt kul. |
| Skrivet av: | Balken [2005-12-08 22:12] | |
|
|
| Vill man veta mer om träningen som genomfördes idag så kan man gå in på: http://www.karlslund.se ->forskning ->torpkartor. |
| Skrivet av: | H60 [2005-12-08 15:06] | |
|
|
| Balken>>Intressant att Du använder samma uttryck som min farsa född 1914 gjorde. Men han hade en kraftig betoning på O.....Oooooja. |
| Skrivet av: | Balken [2005-12-08 14:10] | |
|
|
| H60>> Oja! |
| Skrivet av: | H60 [2005-12-08 13:51] | |
|
|
| Finns det en bana för köttberget? Typ vit 3km :0) |
|
|
|
 |