INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Tack ALLA som hjälpt till på KFUM:s julmarknad 2005-12-03 19:36 

Vi hade som vanligt hand om kaffeserveringen, lotteri och chokladhjul m.m. Allt detta hade inte kunnat genomföras om inte NI ALLA hade skänkt bröd, kaffe, korgar & korvar m.m. och dessutom hjälpt till på Julmarknaden. Allt detta gav ett bra tillskott till klubben. TACK




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1515


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Viktoria Silfverdal [2005-12-01 23:05]
jag och lillebror kl 9.30-12.00

Skrivet av: Birgitta a [2005-12-01 21:57]
Magnus: Ursäkta att jag inte sett ditt erbjudande tidigare. Om ni fortfarande har möjlighet att hjälpa till är det bra. Det brukar alltid bli ont om "personal" i slutet. Om ni har mäjlighet att lämna kakorna lite tidigare vore det bra, mesta försäljningen är väl mellan kl 11.30 och 13.00. Kanske ni kan ordna ett medskick?

Skrivet av: Magnus [2005-11-28 22:44]
En lite sen anmälan när allt annat nu fallit på plats. Jag kan komma och hjälpa till tillsammans med Ylva, Björn och Anna men först 13-14.30. Jag kan göra lite av varje medan barnen kanske bäst passar i ett chokladhjul eller liknande. Kan vi göra någon nytta ? Hur dags bör vi lämna de mjuka kakorna vi ska baka ?

Skrivet av: Zennertun [2005-11-26 15:56]
Malin och Gubben kan hjälpa till, men med vad och när får du bestämma.
Janne

Skrivet av: Barbro [2005-11-20 16:25]
Birgitta: Jag tror att jag skrev upp mig att hjälpa till på kvällen före men måste tyvärr backa på det. Däremot kan jag bidra med att Henrik hjälper till på lördad fm. Samma tid som Krstin och jag skrev upp oss. 9-11 tror jag att det var?

Skrivet av: Birgitta A [2005-11-14 18:58]
Magnussons: Jag noterar att ni bakar. Påläggen fixar sig nog ändå.

Skrivet av: Magnusson,s [2005-11-14 17:51]
Vi kan baka mjuk kaka och 2 sorters småkakor men är det bättre att vi skänker pålägg så gör vi väl gärna det.

Skrivet av: Gunilla Källman [2005-11-14 8:26]
Jag kan baka 2 sorters småkakor

Skrivet av: Niklas & Bibbi [2005-11-13 18:03]
12-14 Disken passar bra för oss!

Skrivet av: Hasse [2005-11-11 18:40]
Hans & Ulla 9-11



[Tillbaka]