Vi hade som vanligt hand om kaffeserveringen, lotteri och chokladhjul m.m. Allt detta hade inte kunnat genomföras om inte NI ALLA hade skänkt bröd, kaffe, korgar & korvar m.m. och dessutom hjälpt till på Julmarknaden. Allt detta gav ett bra tillskott till klubben. TACK
|