Tack ALLA som hjälpt till på KFUM:s julmarknad 2005-12-03 19:36 

Vi hade som vanligt hand om kaffeserveringen, lotteri och chokladhjul m.m. Allt detta hade inte kunnat genomföras om inte NI ALLA hade skänkt bröd, kaffe, korgar & korvar m.m. och dessutom hjälpt till på Julmarknaden. Allt detta gav ett bra tillskott till klubben. TACK



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1515


Skrivet av:

Birgitta Arlebo