|
Årsmöte 3 februari kl 18.00 i Hagakyrkan
| 2006-02-03 08:00 |
Välkomna på årsmötet den 3 februari kl 18.00 i Hagakyrkan, Skäpplandsgatan 29. bredvid Haga Centrum. Kallelse med dagordning kommer att skickas ut. Det vore roligt om även ni som är nya och nästan nya vill komma, våra årsmöten efter årsmötesförhandlingarna är nästan som klubbmöten med utdelning av KM-plaketter och andra utmärkelser samt att klubben bjuder på smörgåstårta och fika.
[Tillbaka]
|