Årsmöte 3 februari kl 18.00 i Hagakyrkan 2006-02-03 08:00 

Välkomna på årsmötet den 3 februari kl 18.00 i Hagakyrkan, Skäpplandsgatan 29. bredvid Haga Centrum. Kallelse med dagordning kommer att skickas ut. Det vore roligt om även ni som är nya och nästan nya vill komma, våra årsmöten efter årsmötesförhandlingarna är nästan som klubbmöten med utdelning av KM-plaketter och andra utmärkelser samt att klubben bjuder på smörgåstårta och fika.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1514


Skrivet av:

Birgitta Arlebo