INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Natt-OL träning Arboga OK 2005-11-11 07:13 

Arboga har bjudit in oss till en natt träning den 22/11.

Tisdag 22/11. Samling ombytt och klar 18.00, 5 km väster om Arboga. ev. dusch efteråt i Arbogas klubbstuga

Tre banor 6.8 km, 4.8 km samt 2.8 km. De två längre med gafflade slingor och gmn start (bästa området från tävlingen 2/10). Den korta är typ 14/16 års nivå.. Mkt kontroller..

Ingen SI eller dylika konstigheter..

Anmälan till mig (Stefan) senast måndag 14/11 eller en kommentar nedan.

Arboga fakturerar en tjuga per anmäld

Ett alternativ för den som inte vill springa i mässan denna tisdag.
Detta mycket likt våran egen nattcup och ett tillfälle att träna i ett område som vi inte är i så mycket.


http://www.svenskidrott.se/u/arbogaok


Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1513


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2005-11-14 11:26]
Hakar om Mats lämnar tillbaka lampan

Skrivet av: Brynäs [2005-11-11 12:39]
4.8 km för mig.

Skrivet av: da Silva [2005-11-11 9:40]
Instämmer med Öberg, jag kör gärna lite natt.

Skrivet av: Öberg [2005-11-11 9:15]
Jag kan tänka mig att vara med. Är det fortfarande snöfritt och plusgrader så finns det väl ingen vits att träna inne.



[Tillbaka]