|
Natt-OL träning Arboga OK
| 2005-11-11 07:13 |
Arboga har bjudit in oss till en natt träning den 22/11.
Tisdag 22/11. Samling ombytt och klar 18.00, 5 km väster om Arboga. ev. dusch efteråt i Arbogas klubbstuga Tre banor 6.8 km, 4.8 km samt 2.8 km. De två längre med gafflade slingor och gmn start (bästa området från tävlingen 2/10). Den korta är typ 14/16 års nivå.. Mkt kontroller.. Ingen SI eller dylika konstigheter.. Anmälan till mig (Stefan) senast måndag 14/11 eller en kommentar nedan. Arboga fakturerar en tjuga per anmäld
Ett alternativ för den som inte vill springa i mässan denna tisdag. Detta mycket likt våran egen nattcup och ett tillfälle att träna i ett område som vi inte är i så mycket.
http://www.svenskidrott.se/u/arbogaok
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-14 11:26] | |
|
 |
| Hakar om Mats lämnar tillbaka lampan |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-11-11 12:39] | |
|
 |
| 4.8 km för mig. |
|
 |
| Instämmer med Öberg, jag kör gärna lite natt. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-11-11 9:15] | |
|
 |
| Jag kan tänka mig att vara med. Är det fortfarande snöfritt och plusgrader så finns det väl ingen vits att träna inne. |
[Tillbaka]
|