|
Natt-OL träning Arboga OK
| 2005-11-11 07:13 |
Arboga har bjudit in oss till en natt träning den 22/11.
Tisdag 22/11. Samling ombytt och klar 18.00, 5 km väster om Arboga. ev. dusch efteråt i Arbogas klubbstuga Tre banor 6.8 km, 4.8 km samt 2.8 km. De två längre med gafflade slingor och gmn start (bästa området från tävlingen 2/10). Den korta är typ 14/16 års nivå.. Mkt kontroller.. Ingen SI eller dylika konstigheter.. Anmälan till mig (Stefan) senast måndag 14/11 eller en kommentar nedan. Arboga fakturerar en tjuga per anmäld
Ett alternativ för den som inte vill springa i mässan denna tisdag. Detta mycket likt våran egen nattcup och ett tillfälle att träna i ett område som vi inte är i så mycket.
http://www.svenskidrott.se/u/arbogaok
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1513
Skrivet av:

Stefan Aronsson
|