|
VETERAN-TRÄFF onsdag 23 nov
| 2005-11-06 08:35 |
20 år går fort, ja så länge har vi åkt till Kalltjärn för att fira årets 50-åringar inom KFUM-OL. I år är det 4 st som passerat in i veteranåldern. Alla män över 35 år är välkomna. Traditionsenligt blir det varm stuga, mat och mycket prat och minnen. Avresa från klubbstugan 17.30 alt ses vi i Blankhult 18.00. Anmälan till undertecknad.
[Tillbaka]
|