VETERAN-TRÄFF onsdag 23 nov 2005-11-06 08:35 

20 år går fort, ja så länge har vi åkt till Kalltjärn för att fira årets 50-åringar inom KFUM-OL. I år är det 4 st som passerat in i veteranåldern. Alla män över 35 år är välkomna. Traditionsenligt blir det varm stuga, mat och mycket prat och minnen. Avresa från klubbstugan 17.30 alt ses vi i Blankhult 18.00. Anmälan till undertecknad.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1508


Skrivet av:

Hans Jonhed