|
Bordshockey KM har avgjorts...
| 2005-11-02 08:32 |
Igår kväll samlades 13 st medlemmar för att ta upp kampen om platsen som klubbmästare..
De 13 st medlemmarna blev till en början lottade i olika grupper. Det fanns fyra olika match arenor att spela på, var av en där finalen skulle gå. En efter en åkte ut och kvar till finalen stod de två rutinerade spelarna Björn Lindgren och Daniel Nordström. Finalen blev en spännande match som slutade med att Björn vann med marginalerna 4 - 1. Så klubbens bästa bordshockey spelare är alltså Björn Lindgren. Grattis!
Här är resultaten från gruppspelen
Hemma Borta Poäng Mål Plac
Grupp 1 Clobbe BOM -Björn L 2 1 Clobbe 0 -5 4
Filip Clobbe -Filip 0 1 Filip 3 -5 3
BOM BOM -Clobbe 1 0 BOM 9 5 1
Björn L Filip -BOM 0 3 Björn L 6 5 2
Filip -Björn L 0 3
Björn L -Clobbe 4 1
Hemma Borta Poäng Mål Plac
Grupp 2 djN Sara Ö -Annette 0 0 djN 6 4 1
DG djN -DG 4 1 DG 4 -2 3
Sara Ö Sara Ö -djN 0 2 Sara Ö 2 -2 4
Annette DG -Sara Ö 1 1 Annette 4 0 2
DG -Annette 2 1
Annette -djN 1 0
Hemma Borta Poäng Mål Plac
Grupp 3 Per Ö Erik H -Stina Ö 5 0 Per Ö 10 9 1
Erik H Stefan -Johan L 2 0 Erik H 9 11 2
Stina Ö Per Ö -Erik H 2 1 Stina Ö 0 -15 5
Johan L Johan L -Per Ö 3 3 Johan L 4 -2 4
Stefan Stina Ö -Johan L 0 2 Stefan 6 -1 3
Stefan -Per Ö 1 4
Stina Ö -Stefan 0 3
Erik H -Johan L 4 0
Stina Ö -Per Ö 0 5
Erik H -Stefan 3 0
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | BoRot [2005-11-03 17:44] | |
|
 |
| Björn Lindgren förlorade en match !!! |
[Tillbaka]
|