Bordshockey KM har avgjorts... 2005-11-02 08:32 

Igår kväll samlades 13 st medlemmar för att ta upp kampen om platsen som klubbmästare..

De 13 st medlemmarna blev till en början lottade i olika grupper. Det fanns fyra olika match arenor att spela på, var av en där finalen skulle gå. En efter en åkte ut och kvar till finalen stod de två rutinerade spelarna Björn Lindgren och Daniel Nordström. Finalen blev en spännande match som slutade med att Björn vann med marginalerna 4 - 1. Så klubbens bästa bordshockey spelare är alltså Björn Lindgren. Grattis!

Här är resultaten från gruppspelen

				Hemma	Borta		Poäng	Mål	Plac
Grupp 1	Clobbe	BOM	-Björn L	2	1	Clobbe	0	-5	4
	Filip	Clobbe	-Filip	0	1	Filip	3	-5	3
	BOM	BOM	-Clobbe	1	0	BOM	9	5	1
	Björn L	Filip	-BOM	0	3	Björn L	6	5	2
		Filip	-Björn L	0	3					
		Björn L	-Clobbe	4	1

					
				Hemma	Borta		Poäng	Mål	Plac
Grupp 2	djN	Sara Ö	-Annette	0	0	djN	6	4	1
	DG	djN	-DG	4	1	DG	4	-2	3
	Sara Ö	Sara Ö	-djN	0	2	Sara Ö	2	-2	4
	Annette	DG	-Sara Ö	1	1	Annette	4	0	2
		DG	-Annette	2	1					
		Annette	-djN	1	0

					
				Hemma	Borta		Poäng	Mål	Plac
Grupp 3	Per Ö	Erik H	-Stina Ö	5	0	Per Ö	10	9	1
	Erik H	Stefan	-Johan L	2	0	Erik H	9	11	2
	Stina Ö	Per Ö	-Erik H	2	1	Stina Ö	0	-15	5
	Johan L	Johan L	-Per Ö	3	3	Johan L	4	-2	4
	Stefan	Stina Ö	-Johan L	0	2	Stefan	6	-1	3
		Stefan	-Per Ö	1	4					
		Stina Ö	-Stefan	0	3					
		Erik H	-Johan L	4	0					
		Stina Ö	-Per Ö	0	5					
		Erik H	-Stefan	3	0					



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1504


Skrivet av:

Claes Norman