INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
TIMMEN 5/11.Anmälan, återbud, utsättning & samling 2005-11-01 08:23 

Sista anm. och, inte minst, ev. återbud, fredag 4 nov 18.00. Samling 10.15 i Fellingsbro. Skärm på genomfarten. Hjälp med utsättning önskas! Se nedan!

Risken för alltför stor skandal minskar om det blir fler än Lasse H som sätter ut. Har Du, som inte är anmäld, möjlighet att avsätta någon timme på torsdag och/el fredag för- eller eftermiddag, så anmäl dig här eller ring 6110498 (KFUM), 101965 (kväll) el. 070-6681344.
ANMÄLAN på hemsidan "Anmälan", "Skärmtroll-Barribrallan-pladdret" eller tel. till Lasse H, 101965.
Angående ÅTERBUD, bättre ett ännu senare än inget alls. Ett år av de 29 har har alla anmäld dykt upp. Ett sånt år i år?
Ni vet att vi hoppas vi på många, ur nybörjar- och föräldraänget. Våga chansa!




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1502


  [Tillbaka

Kommentarer 7 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2005-11-04 10:00]
Tar tillbaka min anmälan, är inte fullt frisk för att ens jogga runt.

Skrivet av: Peiza [2005-11-03 20:19]
Ylva>>Ingen pinne behövs till timmen.

Skrivet av: Stefan Risberg [2005-11-03 19:39]
Jonathan vill ha skuggning av mig, så jag deltar med honom

Skrivet av: matte [2005-11-03 9:55]
Pappa och Jag Kommer inte kunna springa.

Skrivet av: ylva [2005-11-02 21:28]
Emma Löfstedt är anmäld men saknar pilledutt. Kan hon få låna en på lördag?

Skrivet av: Patrik [2005-11-02 9:06]
Tyvärr är jag också tungen att dra tillbaka min anmälan.Så nu missar åtminstone 2/3 av fjolårets segrare årets upplaga av Timmen.

Skrivet av: lovisa [2005-11-01 9:27]
Kommer inte kunna springa i helgen..



[Tillbaka]