|
TIMMEN 5/11.Anmälan, återbud, utsättning & samling
| 2005-11-01 08:23 |
Sista anm. och, inte minst, ev. återbud, fredag 4 nov 18.00. Samling 10.15 i Fellingsbro. Skärm på genomfarten. Hjälp med utsättning önskas! Se nedan!
Risken för alltför stor skandal minskar om det blir fler än Lasse H som sätter ut. Har Du, som inte är anmäld, möjlighet att avsätta någon timme på torsdag och/el fredag för- eller eftermiddag, så anmäl dig här eller ring 6110498 (KFUM), 101965 (kväll) el. 070-6681344. ANMÄLAN på hemsidan "Anmälan", "Skärmtroll-Barribrallan-pladdret" eller tel. till Lasse H, 101965. Angående ÅTERBUD, bättre ett ännu senare än inget alls. Ett år av de 29 har har alla anmäld dykt upp. Ett sånt år i år? Ni vet att vi hoppas vi på många, ur nybörjar- och föräldraänget. Våga chansa!
|
Kommentarer
| 7 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-04 10:00] | |
|
 |
| Tar tillbaka min anmälan, är inte fullt frisk för att ens jogga runt. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-03 20:19] | |
|
 |
| Ylva>>Ingen pinne behövs till timmen. |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2005-11-03 19:39] | |
|
 |
| Jonathan vill ha skuggning av mig, så jag deltar med honom |
| Skrivet av: | matte [2005-11-03 9:55] | |
|
 |
| Pappa och Jag Kommer inte kunna springa. |
| Skrivet av: | ylva [2005-11-02 21:28] | |
|
 |
| Emma Löfstedt är anmäld men saknar pilledutt. Kan hon få låna en på lördag? |
| Skrivet av: | Patrik [2005-11-02 9:06] | |
|
 |
| Tyvärr är jag också tungen att dra tillbaka min anmälan.Så nu missar åtminstone 2/3 av fjolårets segrare årets upplaga av Timmen. |
| Skrivet av: | lovisa [2005-11-01 9:27] | |
|
 |
| Kommer inte kunna springa i helgen.. |
[Tillbaka]
|