|
TIMMEN 5/11.Anmälan, återbud, utsättning & samling
| 2005-11-01 08:23 |
Sista anm. och, inte minst, ev. återbud, fredag 4 nov 18.00. Samling 10.15 i Fellingsbro. Skärm på genomfarten. Hjälp med utsättning önskas! Se nedan!
Risken för alltför stor skandal minskar om det blir fler än Lasse H som sätter ut. Har Du, som inte är anmäld, möjlighet att avsätta någon timme på torsdag och/el fredag för- eller eftermiddag, så anmäl dig här eller ring 6110498 (KFUM), 101965 (kväll) el. 070-6681344. ANMÄLAN på hemsidan "Anmälan", "Skärmtroll-Barribrallan-pladdret" eller tel. till Lasse H, 101965. Angående ÅTERBUD, bättre ett ännu senare än inget alls. Ett år av de 29 har har alla anmäld dykt upp. Ett sånt år i år? Ni vet att vi hoppas vi på många, ur nybörjar- och föräldraänget. Våga chansa!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1502
Skrivet av:

Lars Hellstrandh
|