|
Hjälp med ungdomarna tisd/onsd 25-26/10!
| 2005-10-24 15:53 |
Natträning parallellt med föräldramöten tisdag & onsdag 18.00 kräver lite mer folk än vanligt! Kan DU ställa upp?
Föräldrarna som normalt följer sina barn i terrängen sitter i klubbstugevärmen när telningarna ska köra en "NATT-½-TIMME" med start uppe på åsen. Hög ledartäthet är väldigt önskvärd. Skadade, lata, säsongsavslutade, "icke-satsande" o.s.v. är perfekt hjälp. Bara att få träffa sina unga klubbkamrater kan ju ha ett värde... Vi ser fram mot många namn.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Gunnel [2005-10-25 15:15] | |
|
 |
| Bra då räknar vi med er, Janne och Cornelia ikväll och Weine, Victoria och Stina imorgon. Tack! |
| Skrivet av: | Piraten [2005-10-25 14:45] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till ikväll. |
|
 |
| Kan tyvärr inte komma loss och hjälpa till. :-( |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-10-24 22:07] | |
|
 |
| Kommer onsdag. |
|
 |
| Kan hjälpa till på Onsdag... |
[Tillbaka]
|