Natträning parallellt med föräldramöten tisdag & onsdag 18.00 kräver lite mer folk än vanligt! Kan DU ställa upp? Föräldrarna som normalt följer sina barn i terrängen sitter i klubbstugevärmen när telningarna ska köra en "NATT-½-TIMME" med start uppe på åsen. Hög ledartäthet är väldigt önskvärd. Skadade, lata, säsongsavslutade, "icke-satsande" o.s.v. är perfekt hjälp. Bara att få träffa sina unga klubbkamrater kan ju ha ett värde... Vi ser fram mot många namn.
|