Hjälp med ungdomarna tisd/onsd 25-26/10! 2005-10-24 15:53 

Natträning parallellt med föräldramöten tisdag & onsdag 18.00 kräver lite mer folk än vanligt! Kan DU ställa upp?

Föräldrarna som normalt följer sina barn i terrängen sitter i klubbstugevärmen när telningarna ska köra en "NATT-½-TIMME" med start uppe på åsen. Hög ledartäthet är väldigt önskvärd. Skadade, lata, säsongsavslutade, "icke-satsande" o.s.v. är perfekt hjälp. Bara att få träffa sina unga klubbkamrater kan ju ha ett värde... Vi ser fram mot många namn.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1500


Skrivet av:

Lars Hellstrandh