INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KM avgörs vid RM i Göteborg 22 okt! 2005-10-05 07:42 

Magnus P, Olle H och u.t. har tagit beslutet efter enkätsvaren och många turer att vi år avgör vårt KM i klasserna HD 14 och uppåt samband med RM i Göteborg. HD 10 och 12 blir på hemmaplan. (RM-klass finns om 10-12:or vill åka med)

Inte riktigt bra efter åsikterna i Björkhaga, men så får det bli i år. Vi fick ju i uppdrag att ordna så gott vi kunde. Men ser man KM som det är, en av säsongens viktigaste tävlingar, har man naturligtvis inga problem att satsa en heldag. Lurig och tuff terräng, därav något förkortade banlängder, med samling på Hisingen 11.30, pekar på en avresa runt 7.30-8.00. Eller? Återkommer med mer reseinfo när vi ser antalet anmälda "Bara KM/RM lö" och "Både KM/RM och GMOK lö-sö". Övernattningsmöjligheter i Tolereds klubbstuga med frukost för 40:-.Anm.tiden går ut 10 okt.


Anmäl dig till KM/RM!


Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1484


  [Tillbaka

Kommentarer 0 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten


Du kan bli först att kommentera den här nyheten!



[Tillbaka]