KM avgörs vid RM i Göteborg 22 okt! 2005-10-05 07:42 

Magnus P, Olle H och u.t. har tagit beslutet efter enkätsvaren och många turer att vi år avgör vårt KM i klasserna HD 14 och uppåt samband med RM i Göteborg. HD 10 och 12 blir på hemmaplan. (RM-klass finns om 10-12:or vill åka med)

Inte riktigt bra efter åsikterna i Björkhaga, men så får det bli i år. Vi fick ju i uppdrag att ordna så gott vi kunde. Men ser man KM som det är, en av säsongens viktigaste tävlingar, har man naturligtvis inga problem att satsa en heldag. Lurig och tuff terräng, därav något förkortade banlängder, med samling på Hisingen 11.30, pekar på en avresa runt 7.30-8.00. Eller? Återkommer med mer reseinfo när vi ser antalet anmälda "Bara KM/RM lö" och "Både KM/RM och GMOK lö-sö". Övernattningsmöjligheter i Tolereds klubbstuga med frukost för 40:-.Anm.tiden går ut 10 okt.


Anmäl dig till KM/RM!

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1484


Skrivet av:

Lars Hellstrandh