|
PARPATRULLEN. Praktisk info!
| 2005-11-03 18:32 |
Nu är det dags!
PARPATRULLEN 2005 Fredagen den 4 November
Tävlingscentrum: TC är beläget vid Vattendammarna. Samling och parkering vid samma ställe som på 25-manna träningen. Gäller både tävlande, press och publik.
Avgift: 20 kr. Betalas vid ankomst till TC.
Stämplingsmetod: Sportident.
Start: Första start 18.30. Efteranmälda startar före. Start vid TC.
Dusch: Vid motioncentralen, Karlslund.
Ta gärna med torrt ombyte så att ni kan stanna en stund vid TC
Alla startande är efter dusch välkomna till Västra Vintergatan 178, där det bjuds på pastasallad. Efter detta blir det fest där även eftersläpp för icke tävlande genomförs.
|
Kommentarer
| 13 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Feenie [2005-10-31 22:03] | |
|
 |
| Jag och Micke har nr 27025 |
| Skrivet av: | Hempa [2005-10-30 23:31] | |
|
 |
| Jag och Linda vill springa! SI: 16123 |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-10-30 22:34] | |
|
 |
| Okej, jag anmäler nu mig och sambon (Gizmo Holmström) till fredagens parpatrull. Det verkar som om han kan den kvällen. Men det är ju Timmen bara några timmar efteråt!!?? Hur ska man orka det? Vårt bricknummer är 205066. |
| Skrivet av: | Anders [2005-10-28 12:40] | |
|
 |
| Jag och Charlotte har SI nr 770726 |
|
 |
| Jag och dg har SI nr 780630 |
| Skrivet av: | culin [2005-10-28 9:34] | |
|
 |
| Har anmält mig. Undrar om någon har batteri eller pannlampa att låna ut. Har två st varav en med pajad batteri |
|
 |
| Missade mötet igår, men skulle kunaa hjälpa till... |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2005-10-27 21:48] | |
|
 |
Jag och Roland Fjällström känner oss som ett närbopar och kommer gärna. Bricknummer 216436 |
| Skrivet av: | öberg [2005-10-05 17:38] | |
|
 |
| Kajsa--> Olika sorters par ger olika klasser (på samma bana). Det är dock tänkt att sambopar skall utgöra huvudklassen, men alla är lika välkomna. Kom du med Jögge!! : ) |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-10-05 12:36] | |
|
 |
| Par? Vilken sorts par som helst? Kan jag bilda par med en tjejkompis, pappa, sambon eller Jörgen Mårtensson eller vem som helst? Eller är jag för gammal? Eller är jag korkad? |
| Skrivet av: | beh [2005-10-03 22:02] | |
|
 |
| Läser som en kratta gör man tydligen, det kommer ett mail senare. |
| Skrivet av: | Fredrik [2005-10-03 21:58] | |
|
 |
| Jag och Frida kommer gärna! men jag får återkomma med bricknummer. |
[Tillbaka]
|