PARPATRULLEN. Praktisk info! 2005-11-03 18:32 

Nu är det dags!

PARPATRULLEN 2005
Fredagen den 4 November

Tävlingscentrum: TC är beläget vid Vattendammarna. Samling och parkering vid samma ställe som på 25-manna träningen. Gäller både tävlande, press och publik.

Avgift: 20 kr. Betalas vid ankomst till TC.

Stämplingsmetod: Sportident.

Start: Första start 18.30. Efteranmälda startar före. Start vid TC.

Dusch: Vid motioncentralen, Karlslund.

Ta gärna med torrt ombyte så att ni kan stanna en stund vid TC

Alla startande är efter dusch välkomna till Västra Vintergatan 178, där det bjuds på pastasallad. Efter detta blir det fest där även eftersläpp för icke tävlande genomförs.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1482


Skrivet av:

Sara Öberg