|
Sling-OL tisdag 4 okt
| 2005-09-30 18:36 |
Tisdagens träning blir Sling-OL i Markaskogen
Området är närmast Ljungstugan (jag lovar att ni slipper Natt-DM terräng)
Det kommer finnas 3 svåra slingor á 3 km (så svåra som det går) samt 2 lättare á 2 km. Banläggare Per Håstlund.
Samling klockan 17.15 vid Ljungstugan (obs, ändrat!)! Var gärna där då om ni ska hinna träna innan mörkret!
Anmälan nedan senast måndag så vi vet cirka hur många kartor som behövs!
|
Kommentarer
| 35 inlägg hittills |
| Skrivet av: | björn [2005-10-04 14:05] | |
|
 |
beh>> kan jag få åka med dig?
|
| Skrivet av: | kristin [2005-10-04 13:37] | |
|
 |
| jag kommer inte ikväll för jag har hosta fortfarande. |
| Skrivet av: | HNord [2005-10-04 9:38] | |
|
 |
| Jag hoppas att cirka många kartor räcker åt mig också... jag kommer |
| Skrivet av: | Birgitta a [2005-10-04 8:13] | |
|
 |
| Björn: Inger Nicolas har bil, vi åker från "kiosken" strax före kl 17.00. |
| Skrivet av: | dg [2005-10-03 22:52] | |
|
 |
| Jag kommer, åker bli från väster om någon vil åka med. |
| Skrivet av: | matte [2005-10-03 21:37] | |
|
 |
| Fille och jag kommer |
|
 |
| beh>>får jag låna en plats i din bil i morrn till träningen? |
| Skrivet av: | beh [2005-10-03 21:04] | |
|
 |
| Kommer gärnna imorrn. Jag kommer att åka från Karslund ca. 16.55 för den som behöver skjuts. |
|
 |
| jo, jag kommer, nån som har plats över från stan? |
| Skrivet av: | björn [2005-10-03 20:38] | |
|
 |
| jag kan komma men jag har ingen skjuts. kan jag sammåka med någon från mellringe eller karslund? |
| Skrivet av: | kristin [2005-10-03 19:51] | |
|
 |
| Jag kommer nog om min hosta inte blir värre =) |
| Skrivet av: | Vicy [2005-10-03 18:36] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Lovisa Berg, OK Milan [2005-10-03 17:23] | |
|
 |
| Jag är gärna med om det går bra! |
| Skrivet av: | Emma [2005-10-03 16:33] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Emil Ingvarsson, OK Vilse -87 [2005-10-03 16:18] | |
|
 |
| Också en student som gärna vill vara med! |
| Skrivet av: | Henke Tengvall , BMOL [2005-10-03 16:14] | |
|
 |
| Student som gärna är med o tränar i morn! |
| Skrivet av: | Piraten [2005-10-03 15:03] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | sus [2005-10-03 12:58] | |
|
 |
| Sara K och Susanne S anmäler sig till lättare banor. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2005-10-03 12:22] | |
|
 |
| Birgitta a och Inger N kommer |
| Skrivet av: | BoRot [2005-10-03 11:15] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Tommy [2005-10-03 8:58] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | ari [2005-10-03 8:50] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | frippe [2005-10-03 8:41] | |
|
 |
| Dyker upp. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-02 22:59] | |
|
 |
| Jag anmäler mig också |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-02 22:39] | |
|
 |
| Roland F>> 17:15 vid ljungstugan. |
|
 |
| Roland och Frida Fjellström kommer. Vilken är den exakta tiden? |
| Skrivet av: | snorkfröken [2005-10-02 20:53] | |
|
 |
| Jag kanske kommer. Blir nog kvar på jobbet.... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-10-02 20:07] | |
|
 |
| Vill komma, men nu måste min stukade högerfot få lite vila från skogslöpning några dar =( |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-10-02 19:49] | |
|
 |
| Weine o Eleonor kommer. |
| Skrivet av: | stina [2005-10-02 19:46] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | Jocke, OKH [2005-10-02 19:25] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | stefan [2005-10-02 19:00] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | sara.b [2005-10-02 18:33] | |
|
 |
| Jag kommer ! |
| Skrivet av: | Pontan [2005-10-02 17:05] | |
|
 |
| JAg kommer. |
| Skrivet av: | Cassius [2005-10-02 14:54] | |
|
 |
| webkommittén>> enligt håstlund skulle starten vara kl 17.30 med samling 17.15. skulle ni kunna ändra i nyheten? |
[Tillbaka]
|