Sling-OL tisdag 4 okt 2005-09-30 18:36 

Tisdagens träning blir Sling-OL i Markaskogen

Området är närmast Ljungstugan (jag lovar att ni slipper Natt-DM terräng)

Det kommer finnas 3 svåra slingor á 3 km (så svåra som det går) samt 2 lättare á 2 km. Banläggare Per Håstlund.

Samling klockan 17.15 vid Ljungstugan (obs, ändrat!)! Var gärna där då om ni ska hinna träna innan mörkret!

Anmälan nedan senast måndag så vi vet cirka hur många kartor som behövs!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1481


Skrivet av:

Charlotte Wahlström