|
25-manna träning
| 2005-09-22 18:32 |
25-manna närmar sig och för att underlätta för oss som ska ansvara för lagen kommer här lite info från oss.
Det går inte längre att anmäla sig här på hemsidan. Om du är intresserad av att springa skickar du ett mail till dg@kfumorebro.org
Under själva tävlingsdagen behöver vi hjälp av minst 6 personer som kan ställa upp som lagledare. Om du kan hjälpa till kontakta Daniel.
Den 27 september är det 25-manna träning. Även i år kommer det att vara en individuell bana men med "3:e sträcksstart". Träningen är tänkt som ett test/vägledning för att hjälpa oss i UK att placera rätt löpare på rätt plats. Vi vill att alla som har möjlighet kommer för att vi ska kunna jämföra äldre med yngre, damer mot herrar, dvs. de man i vanliga fall inte konkurrerar med. Det kommer att finnas 4 olika banor.
Blå, lång 8,1 km H 17-35 Blå, kort 4,6 km D 17-35 Gul 3,7 km H 13-16, H 40-50 D 15-16 Vit 2,5 km H10-12, D 10 –14, H 55-90, D 40- 90
Avresa Karlslund 17.30 eller samling vid vattendammarna kl. 17.40. Pga av begränsade pakeringsmöjligheter så vill vi att ni samåker.
Anmälan i kommentarsfältet nedan senast 26/9!
|
Kommentarer
| 59 inlägg hittills |
| Skrivet av: | viktoria s [2005-09-27 17:23] | |
|
 |
| lessen att jag kommer och springer i skogen idag, men jag har riktigt ont i halsen och vill inte dra på mig en förkylning |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 16:46] | |
|
 |
| ok, jag kommer till karslund vid 17:30 |
|
 |
| finns det även en karta till mig? |
| Skrivet av: | dg [2005-09-27 16:00] | |
|
 |
| Kristin J>> och till dig också |
| Skrivet av: | dg [2005-09-27 15:59] | |
|
 |
| björn>> det finns nog en karta över till dig. |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 15:37] | |
|
 |
| annars kan jag åka till karslund vid smlingstid och se om det blir någon karta över. |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 15:35] | |
|
 |
| Är lite sent ute. kan jag vara med och springa en gul bana i allafall? det vore väldigt roligt i sådana fall. |
|
 |
| Jag vill gärna vara med men är lite sent ute. Jag dyker upp och ser om det blir nån karta över! |
| Skrivet av: | Balken [2005-09-27 12:38] | |
|
 |
| Kommer ej. Hinner inte hem från jobbet |
| Skrivet av: | BoRot [2005-09-27 10:36] | |
|
 |
| Mkt jobb hinner icke |
| Skrivet av: | iva [2005-09-27 8:26] | |
|
 |
| kommer om jag hinner... uff |
| Skrivet av: | Ari [2005-09-27 8:06] | |
|
 |
| Måste tyvärr av anmäla mig. ***** **************** på jobbet....... |
| Skrivet av: | jake [2005-09-26 21:02] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Olof [2005-09-26 19:56] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | ingernicolas [2005-09-26 16:10] | |
|
 |
| Skulle gärna komma men jag tror inte att jag hinner i tid eftersom jag är på ett möte i Ludvika på em. |
| Skrivet av: | Clobbis [2005-09-26 15:47] | |
|
 |
| Räkna med mig |
| Skrivet av: | Stålis [2005-09-26 15:31] | |
|
 |
| Lång banan, gör ett försök efter en mycket långdragen förkylning |
| Skrivet av: | stefan [2005-09-26 15:07] | |
|
 |
| jag kommer inte, ont i en vad tyvärr. |
| Skrivet av: | Widdas [2005-09-26 14:40] | |
|
 |
| Jag har blivit beordrad vila i 14 dagar och kan därför ej närvara vid träningen. Jag räknar i alla fall med deltagande på 25-manna. |
|
 |
| Erik L och Olle L kommer vit+vit |
| Skrivet av: | Palmér [2005-09-26 12:14] | |
|
 |
| Kommer, långa |
| Skrivet av: | Piraten [2005-09-26 9:28] | |
|
 |
| Långa |
| Skrivet av: | hagge [2005-09-26 8:55] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | kristin [2005-09-25 21:21] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Risberg [2005-09-25 19:36] | |
|
 |
| Vi kommer alla 3. Stefan gul, Annmarie och Martin vit |
| Skrivet av: | Nils-Olov [2005-09-25 18:10] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-09-25 11:47] | |
|
 |
| Weine o Eleonor kommer. |
| Skrivet av: | Groth [2005-09-24 21:06] | |
|
 |
| Jennie springer på tisdag, jag drar en onsdagsrunda på långa |
| Skrivet av: | Pecka [2005-09-24 12:24] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | beh [2005-09-24 11:50] | |
|
 |
| Jag har fått förhinder och kan inte komma! |
|
 |
| Kommer |
|
 |
| Birgitta a kommer. |
| Skrivet av: | matte [2005-09-23 18:46] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Feenie [2005-09-23 18:21] | |
|
 |
| Mats B kommer. ..Själv kan jag tyvärr inte komma. |
| Skrivet av: | Emma [2005-09-23 17:43] | |
|
 |
| Emma kommer! |
| Skrivet av: | viktoria s [2005-09-23 17:38] | |
|
 |
| kommer, kanske blå kort. |
| Skrivet av: | lovisa [2005-09-23 15:32] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | Anna [2005-09-23 12:05] | |
|
 |
| Jag kan tyvärr inte komma på träningen. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-09-23 11:48] | |
|
 |
| Blå bana tack! |
| Skrivet av: | Cassius [2005-09-23 10:47] | |
|
 |
| Jag kommer och springer långa... |
| Skrivet av: | beh [2005-09-23 10:04] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Malin [2005-09-23 9:28] | |
|
 |
| Jag kan tyvärr inte vara med eftersom jag är själv med Johanna hela den veckan. Men UK har nog bra koll på min kapacitet! |
| Skrivet av: | Kerstin Norman [2005-09-23 7:54] | |
|
 |
| Jag kan tyvärr inte vara med. Är i "fjollträsket"! |
| Skrivet av: | Ari [2005-09-23 7:47] | |
|
 |
| Springer (!?) långa. |
| Skrivet av: | Löken [2005-09-23 6:35] | |
|
 |
| Långa banan för Herr Lök. Ska bli skoj :). |
| Skrivet av: | Axel [2005-09-22 22:14] | |
|
 |
| Kommer, långa |
|
 |
| LillGarpen kommer |
|
 |
| Roland (Gul) och Frida (Vit) kommer. |
| Skrivet av: | Pontan [2005-09-22 21:14] | |
|
 |
| Är inkallad hela veckan, och permis är inte att tänka på :-( |
| Skrivet av: | Jocke, OKH [2005-09-22 21:14] | |
|
 |
| Springer gärna långa |
| Skrivet av: | Vicy [2005-09-22 20:59] | |
|
 |
| Conne kommer antagligen också |
| Skrivet av: | Vicy [2005-09-22 20:56] | |
|
 |
| Jag Kommer! |
| Skrivet av: | stina [2005-09-22 20:53] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | fille [2005-09-22 20:50] | |
|
 |
| kommer |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-22 20:45] | |
|
 |
| Långa tack! |
| Skrivet av: | Öberg [2005-09-22 20:24] | |
|
 |
| Per o Sara |
| Skrivet av: | Björne [2005-09-22 19:12] | |
|
 |
| Be there! |
|
 |
| Anmäld! |
[Tillbaka]
|