25-manna träning 2005-09-22 18:32 

25-manna närmar sig och för att underlätta för oss som ska ansvara för lagen kommer här lite info från oss.

Det går inte längre att anmäla sig här på hemsidan. Om du är intresserad av att springa skickar du ett mail till dg@kfumorebro.org

Under själva tävlingsdagen behöver vi hjälp av minst 6 personer som kan ställa upp som lagledare. Om du kan hjälpa till kontakta Daniel.

Den 27 september är det 25-manna träning. Även i år kommer det att vara en individuell bana men med "3:e sträcksstart". Träningen är tänkt som ett test/vägledning för att hjälpa oss i UK att placera rätt löpare på rätt plats. Vi vill att alla som har möjlighet kommer för att vi ska kunna jämföra äldre med yngre, damer mot herrar, dvs. de man i vanliga fall inte konkurrerar med. Det kommer att finnas 4 olika banor.

Blå, lång 8,1 km H 17-35
Blå, kort 4,6 km D 17-35
Gul 3,7 km H 13-16, H 40-50 D 15-16
Vit 2,5 km H10-12, D 10 –14, H 55-90, D 40- 90

Avresa Karlslund 17.30 eller samling vid vattendammarna kl. 17.40. Pga av begränsade pakeringsmöjligheter så vill vi att ni samåker.

Anmälan i kommentarsfältet nedan senast 26/9!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1474


Skrivet av:

Daniel Gustafsson