|
Kom i tid till kvällens träning!
| 2005-09-20 06:58 |
Eftersom det mörknar allt tidigare kommer vi få svårt att hinna med kvällens teknikträning om vi inte är riktigt snabba ur startblocken. Kom alltså i god tid till avresan från Karlslund (17.30) och se till att vara färdigombytt, färdigtejpad osv. så att vi i princip kan sticka iväg direkt när vi kommer till Blankhult.
Själva träningen kommer bestå av en OL-bana med gemensam start, samt av kortare banor för dem som vill ta det lugnare och inte springa så långt. Välkomna!
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|