Kom i tid till kvällens träning! 2005-09-20 06:58 

Eftersom det mörknar allt tidigare kommer vi få svårt att hinna med kvällens teknikträning om vi inte är riktigt snabba ur startblocken. Kom alltså i god tid till avresan från Karlslund (17.30) och se till att vara färdigombytt, färdigtejpad osv. så att vi i princip kan sticka iväg direkt när vi kommer till Blankhult.

Själva träningen kommer bestå av en OL-bana med gemensam start, samt av kortare banor för dem som vill ta det lugnare och inte springa så långt. Välkomna!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1471


Skrivet av:

Oskar Arlebo