Eftersom det mörknar allt tidigare kommer vi få svårt att hinna med kvällens teknikträning om vi inte är riktigt snabba ur startblocken. Kom alltså i god tid till avresan från Karlslund (17.30) och se till att vara färdigombytt, färdigtejpad osv. så att vi i princip kan sticka iväg direkt när vi kommer till Blankhult. Själva träningen kommer bestå av en OL-bana med gemensam start, samt av kortare banor för dem som vill ta det lugnare och inte springa så långt. Välkomna!
|