|
Resa till SM-stafetten
| 2005-09-16 09:50 |
Minibussen med tävlande i SM-Stafetten åker från Örebro på Söndagsmorgonen.
För att alla ska hinna till start så åker vi kl 06:45 från Svampens parkering på Norr. De som ska åka med är delar av lag 2 och 3 i herrstafetten och delar av lag 1 och 2 i damstafetten samt coach.
Iva Navratilova Josefin Gerdevåg Calle Olsson Patrik Eklund Jan Johansson Erik Göthlin Erik Harlen Stefan Aronsson
Återbud och förfrågan om upphämtning mottages ej :) . Ni som ska med meddela gärna att ni sett denna nyhet med en kommentar.
OBS!! Tag med egen SI pinne.
/Stefan 070-4411849 under helgen.
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-17 16:02] | |
|
 |
| Stefan>> Inger N blev också intresserad av att åka upp och titta. Så jag,Madde o Inger åker en bil upp. Så jag hoppas jag inte ställer till för mkt problem, men nu kanske ni kan sova lite extra iaf =) |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-17 9:50] | |
|
 |
| Finns det nån extra plats i bussen? Madde är lite intresserad av att åka med,men oklart. |
| Skrivet av: | morgonpigg iva [2005-09-16 15:35] | |
|
 |
| har läst |
| Skrivet av: | Feenie [2005-09-16 13:48] | |
|
 |
| sett |
| Skrivet av: | coach [2005-09-16 13:38] | |
|
 |
| sett |
| Skrivet av: | cassius [2005-09-16 13:07] | |
|
 |
| jag har sett... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-16 12:11] | |
|
 |
| Stefan>> mmm snällt *pigg* |
| Skrivet av: | stefan [2005-09-16 11:56] | |
|
 |
| Patrik>> Skyll dig själv.. det är för din skull vi andra går upp :) |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-16 11:44] | |
|
 |
| OK *gäsp* |
| Skrivet av: | Piraten [2005-09-16 11:11] | |
|
 |
| Noterat... |
[Tillbaka]
|