INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Resa till SM-stafetten 2005-09-16 09:50 

Minibussen med tävlande i SM-Stafetten åker från Örebro på Söndagsmorgonen.

För att alla ska hinna till start så åker vi kl 06:45 från Svampens parkering på Norr.
De som ska åka med är delar av lag 2 och 3 i herrstafetten och delar av lag 1 och 2 i damstafetten samt coach.

Iva Navratilova
Josefin Gerdevåg
Calle Olsson
Patrik Eklund
Jan Johansson
Erik Göthlin
Erik Harlen
Stefan Aronsson

Återbud och förfrågan om upphämtning mottages ej :) .
Ni som ska med meddela gärna att ni sett denna nyhet med en kommentar.

OBS!! Tag med egen SI pinne.

/Stefan
070-4411849 under helgen.




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1468


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Patrik [2005-09-17 16:02]
Stefan>> Inger N blev också intresserad av att åka upp och titta. Så jag,Madde o Inger åker en bil upp. Så jag hoppas jag inte ställer till för mkt problem, men nu kanske ni kan sova lite extra iaf =)

Skrivet av: Patrik [2005-09-17 9:50]
Finns det nån extra plats i bussen? Madde är lite intresserad av att åka med,men oklart.

Skrivet av: morgonpigg iva [2005-09-16 15:35]
har läst

Skrivet av: Feenie [2005-09-16 13:48]
sett

Skrivet av: coach [2005-09-16 13:38]
sett

Skrivet av: cassius [2005-09-16 13:07]
jag har sett...

Skrivet av: Patrik [2005-09-16 12:11]
Stefan>> mmm snällt *pigg*

Skrivet av: stefan [2005-09-16 11:56]
Patrik>> Skyll dig själv.. det är för din skull vi andra går upp :)

Skrivet av: Patrik [2005-09-16 11:44]
OK *gäsp*

Skrivet av: Piraten [2005-09-16 11:11]
Noterat...



[Tillbaka]