|
Resa till SM-stafetten
| 2005-09-16 09:50 |
Minibussen med tävlande i SM-Stafetten åker från Örebro på Söndagsmorgonen.
För att alla ska hinna till start så åker vi kl 06:45 från Svampens parkering på Norr. De som ska åka med är delar av lag 2 och 3 i herrstafetten och delar av lag 1 och 2 i damstafetten samt coach.
Iva Navratilova Josefin Gerdevåg Calle Olsson Patrik Eklund Jan Johansson Erik Göthlin Erik Harlen Stefan Aronsson
Återbud och förfrågan om upphämtning mottages ej :) . Ni som ska med meddela gärna att ni sett denna nyhet med en kommentar.
OBS!! Tag med egen SI pinne.
/Stefan 070-4411849 under helgen.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1468
Skrivet av:

Stefan Aronsson
|