Resa till SM-stafetten 2005-09-16 09:50 

Minibussen med tävlande i SM-Stafetten åker från Örebro på Söndagsmorgonen.

För att alla ska hinna till start så åker vi kl 06:45 från Svampens parkering på Norr.
De som ska åka med är delar av lag 2 och 3 i herrstafetten och delar av lag 1 och 2 i damstafetten samt coach.

Iva Navratilova
Josefin Gerdevåg
Calle Olsson
Patrik Eklund
Jan Johansson
Erik Göthlin
Erik Harlen
Stefan Aronsson

Återbud och förfrågan om upphämtning mottages ej :) .
Ni som ska med meddela gärna att ni sett denna nyhet med en kommentar.

OBS!! Tag med egen SI pinne.

/Stefan
070-4411849 under helgen.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1468


Skrivet av:

Stefan Aronsson