|
TACK OCH TREVLIG SEMESTER.
| 2001-07-06 14:58 |
Städningen av klubbstugan genomförd.
Lasse Arlebo, Mats Gustavsson och kanske flera: STORT TACK FÖR STÄDNINGEN. Till er som blev oskyldigt påhoppade om städningen och alla andra önskar jag en skön och avkopplande semester.
[Tillbaka]
|