TACK OCH TREVLIG SEMESTER. 2001-07-06 14:58 

Städningen av klubbstugan genomförd.

Lasse Arlebo, Mats Gustavsson och kanske flera: STORT TACK FÖR STÄDNINGEN.
Till er som blev oskyldigt påhoppade om städningen och alla andra önskar jag en skön och avkopplande semester.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=146


Skrivet av:

Tommy Haglund