Omlöpning av DM-klassiska banorna eller Milans poängtävling.
Du som vet med dig att du vill springa en bana från i söndags skriv en kommentar så vet vi lite hur mycket kartor vi behöver. Samling och avresa fran Karlslund kl 17:30
Jag har tänkt att springa imorgon. Jag har kanske en kompis med mig. Jag har egen karta. Om det finns kartor över så är det ju smidigare om hon får en egen. Annars delar vi på min. Avresa?