INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Tisdagsträning 30/8 2005-08-29 14:33 

Omlöpning av DM-klassiska banorna eller Milans poängtävling.

Du som vet med dig att du vill springa en bana från i söndags skriv en kommentar så vet vi lite hur mycket kartor vi behöver.
Samling och avresa fran Karlslund kl 17:30




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1453


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: björn [2005-08-30 16:36]
Jag kommer men har ingen egen karta.Kan jag låna en?

Skrivet av: da Silva [2005-08-29 23:07]
Jag kommer, har ingen egen karta.

Skrivet av: Kajsa [2005-08-29 22:20]
Ingen kompis imorgon! Kommer 17.30 till K-lund!

Skrivet av: stefan [2005-08-29 21:38]
samling 17:30 Karlslund

Skrivet av: Kajsa [2005-08-29 20:45]
Jag har tänkt att springa imorgon. Jag har kanske en kompis med mig. Jag har egen karta. Om det finns kartor över så är det ju smidigare om hon får en egen. Annars delar vi på min. Avresa?

Skrivet av: Viktoria S [2005-08-29 20:23]
Jag kommer, men har ingen egen karta

Skrivet av: björn [2005-08-29 20:21]
Hur dags samlas vi?

Skrivet av: Emma [2005-08-29 18:19]
Jag kommer och tar med min egen karta

Skrivet av: Piraten [2005-08-29 16:39]
Jag kommer gärna och har ingen egen karta.

Skrivet av: Christina Långh [2005-08-29 16:24]
Jag tänkte ju vara med då men inte springa så där himla långt, vilket betyder max 4 km med mina mått mätt. Ev. lyckas jag få med mig Ida också.



[Tillbaka]