Omlöpning av DM-klassiska banorna eller Milans poängtävling.
Du som vet med dig att du vill springa en bana från i söndags skriv en kommentar så vet vi lite hur mycket kartor vi behöver. Samling och avresa fran Karlslund kl 17:30
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1453