Tisdagsträning 30/8 2005-08-29 14:33 

Omlöpning av DM-klassiska banorna eller Milans poängtävling.

Du som vet med dig att du vill springa en bana från i söndags skriv en kommentar så vet vi lite hur mycket kartor vi behöver.
Samling och avresa fran Karlslund kl 17:30



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1453


Skrivet av:

Stefan Aronsson