INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsdag 20/8 2005-08-16 17:04 

Träningsdagen i Hällefors den 20/8 är nu planerad och programmet ser ut som följer:

Avresa från Karlslund 8.30

Individuell OL-bana vid Sävsjön. Möjlighet att välja om man vill träna medeldistans eller långdistans på 10.000 del alt 15.000 del. Banor upp till 11 150 m kommer att finnas. Skriv i kommentarsfältet vad du vill springa.

Dusch och ombyte på Bergslagsgården.

Lunch på Bergslagsgården för 69 kr.

Eftermiddagspasset kommer att bli stafett träning vid Hällefors klubbstuga.
Herrbanan 7,5 km och dambanan 5,5 km

Givetvis är alla som vill ha en bra träningsdag i Hällefors välkomna att vara med.
Anmälan på anmälningssidan senast 14/8!




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1432


  [Tillbaka

Kommentarer 15 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Fredrik [2005-08-19 16:44]
Medel på förmiddagen tack!

Skrivet av: dg [2005-08-18 21:12]
sorry....mitt fel...det blir visst bara 15 000 del...

Skrivet av: sara [2005-08-18 17:04]
Samma som herr Öberg,alla tjejer verkar följa min kära man

Skrivet av: Emma [2005-08-17 21:42]
Även jag samma som öberg, tack!

Skrivet av: Charlotte [2005-08-17 20:54]
Medel 1:10000, tack!

Skrivet av: Snorkfröken [2005-08-17 18:27]
Samma som Öberg, tack

Skrivet av: Peiza [2005-08-17 9:58]
dg>> Tänk på Svanjukola :)

Skrivet av: Anders [2005-08-17 9:31]
Jag vill springa en medeldistansbana på 1:10 000 om jag ska orka med eftermiddagspasset...

Skrivet av: Cassius [2005-08-16 23:18]
Jag skulle kunna tänka mig att träna ngt längre på förmiddagen...

Skrivet av: Öberg [2005-08-16 22:31]
5800 meter. 15-18 kontroller. Skala 1:10 000. Kartan i startögonblicket. Tack!

Skrivet av: da Silva [2005-08-16 22:24]
Så långt som möjligt på förmiddagen, gärna kort gaffel på eftermiddagen. :-)

Skrivet av: dg [2005-08-16 20:50]
Peiza>> Nä du! Då får det bli 15:000 del.

Skrivet av: Peiza [2005-08-16 17:30]
Långa på 10000-del tack.

Skrivet av: Kajsa [2005-08-09 18:35]
släktfejd

Skrivet av: Kajsa [2005-08-09 18:28]
Jag kommer inte. Om det var någon som trodde det. ;-) Vi har årets slektfejd i krocket den dagen och det är livsviktigt att vara med.



[Tillbaka]