|
Träningsdag 20/8
| 2005-08-16 17:04 |
Träningsdagen i Hällefors den 20/8 är nu planerad och programmet ser ut som följer:
Avresa från Karlslund 8.30
Individuell OL-bana vid Sävsjön. Möjlighet att välja om man vill träna medeldistans eller långdistans på 10.000 del alt 15.000 del. Banor upp till 11 150 m kommer att finnas. Skriv i kommentarsfältet vad du vill springa.
Dusch och ombyte på Bergslagsgården.
Lunch på Bergslagsgården för 69 kr.
Eftermiddagspasset kommer att bli stafett träning vid Hällefors klubbstuga. Herrbanan 7,5 km och dambanan 5,5 km
Givetvis är alla som vill ha en bra träningsdag i Hällefors välkomna att vara med. Anmälan på anmälningssidan senast 14/8!
|
Kommentarer
| 15 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Fredrik [2005-08-19 16:44] | |
|
 |
| Medel på förmiddagen tack! |
| Skrivet av: | dg [2005-08-18 21:12] | |
|
 |
| sorry....mitt fel...det blir visst bara 15 000 del... |
| Skrivet av: | sara [2005-08-18 17:04] | |
|
 |
| Samma som herr Öberg,alla tjejer verkar följa min kära man |
| Skrivet av: | Emma [2005-08-17 21:42] | |
|
 |
| Även jag samma som öberg, tack! |
| Skrivet av: | Charlotte [2005-08-17 20:54] | |
|
 |
| Medel 1:10000, tack! |
|
 |
| Samma som Öberg, tack |
| Skrivet av: | Peiza [2005-08-17 9:58] | |
|
 |
| dg>> Tänk på Svanjukola :) |
| Skrivet av: | Anders [2005-08-17 9:31] | |
|
 |
| Jag vill springa en medeldistansbana på 1:10 000 om jag ska orka med eftermiddagspasset... |
| Skrivet av: | Cassius [2005-08-16 23:18] | |
|
 |
| Jag skulle kunna tänka mig att träna ngt längre på förmiddagen... |
| Skrivet av: | Öberg [2005-08-16 22:31] | |
|
 |
| 5800 meter. 15-18 kontroller. Skala 1:10 000. Kartan i startögonblicket. Tack! |
|
 |
| Så långt som möjligt på förmiddagen, gärna kort gaffel på eftermiddagen. :-) |
| Skrivet av: | dg [2005-08-16 20:50] | |
|
 |
| Peiza>> Nä du! Då får det bli 15:000 del. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-08-16 17:30] | |
|
 |
| Långa på 10000-del tack. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-08-09 18:35] | |
|
 |
| släktfejd |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-08-09 18:28] | |
|
 |
| Jag kommer inte. Om det var någon som trodde det. ;-) Vi har årets slektfejd i krocket den dagen och det är livsviktigt att vara med. |
[Tillbaka]
|