INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Lisebergsresa med guldgänget - söndag 14/8 2005-08-04 14:54 

Nästa söndag åker guldgänget på en bussresa till Liseberg. Seniorer och övriga intresserade inbjuds att följa med på en rolig dag i Göteborg.

Den traditionsrika Lisebergsresan går i år av stapeln söndagen den 14/8. Vi åker som vanligt tillsammans i buss till Göteborg och Liseberg och siktar på att ankomma Göteborg lagom till att Liseberg öppnar. Klubben står för delar av kostnaden för guldgänget så medlemmar i gänget betalar 200 kr för resa, entré och åkpass. Seniorer och övriga intresserade betalar entré (45:-) och åkpass (265:-).

Avresa: Karlslund kl. 07:00 söndagen den 14/8
Resa: Vi stannar för matsäck vid Götene (ungefär halvvägs)
Ankomst: i tid för Lisebergs öppnande
Hemresa: Enligt överenskommelse på bussen
Anmälan: Görs i kommentarsfältet nedan eller till Peter Johansson, 070-221 93 02, 019-27 04 68


Lisebergs hemsida


Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1428


  [Tillbaka

Kommentarer 13 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: peterjohansson [2005-08-11 16:56]
PETER OCH SARA KOMMER

Skrivet av: peterjohansson [2005-08-11 16:56]
PETER OCH SARA KOMMER

Skrivet av: Victoria [2005-08-11 13:16]
Ja trodde ja va anmäld men de va ja visst inte och ja hoppas det inte är försent nu....för ja skulle vilja hänga med

Skrivet av: stina [2005-08-09 22:07]
jag kommer.

Skrivet av: lovisa [2005-08-09 16:31]
jag kommer=)

Skrivet av: Jake [2005-08-08 18:23]
jag hänger med!

Skrivet av: cggarpenlund [2005-08-07 15:21]
Christer följer med

Skrivet av: Anders [2005-08-07 14:03]
Jag kommer....

Skrivet av: Kristin [2005-08-06 21:30]
Jag kommer

Skrivet av: Petra [2005-08-06 11:01]
Jag och Conne kommer

Skrivet av: matte [2005-08-05 21:46]
Jag kommer

Skrivet av: fille [2005-08-05 16:20]
Clobbe och Fille kommer!!

Skrivet av: Christina Långh [2005-08-05 15:15]
Jag och de tre barnen följer gärna med till Götet.



[Tillbaka]