|
Lisebergsresa med guldgänget - söndag 14/8
| 2005-08-04 14:54 |
Nästa söndag åker guldgänget på en bussresa till Liseberg. Seniorer och övriga intresserade inbjuds att följa med på en rolig dag i Göteborg.
Den traditionsrika Lisebergsresan går i år av stapeln söndagen den 14/8. Vi åker som vanligt tillsammans i buss till Göteborg och Liseberg och siktar på att ankomma Göteborg lagom till att Liseberg öppnar. Klubben står för delar av kostnaden för guldgänget så medlemmar i gänget betalar 200 kr för resa, entré och åkpass. Seniorer och övriga intresserade betalar entré (45:-) och åkpass (265:-).
Avresa: Karlslund kl. 07:00 söndagen den 14/8 Resa: Vi stannar för matsäck vid Götene (ungefär halvvägs) Ankomst: i tid för Lisebergs öppnande Hemresa: Enligt överenskommelse på bussen Anmälan: Görs i kommentarsfältet nedan eller till Peter Johansson, 070-221 93 02, 019-27 04 68
Lisebergs hemsida
|
Kommentarer
| 13 inlägg hittills |
|
 |
| PETER OCH SARA KOMMER |
|
 |
| PETER OCH SARA KOMMER |
|
 |
| Ja trodde ja va anmäld men de va ja visst inte och ja hoppas det inte är försent nu....för ja skulle vilja hänga med |
| Skrivet av: | stina [2005-08-09 22:07] | |
|
 |
| jag kommer. |
| Skrivet av: | lovisa [2005-08-09 16:31] | |
|
 |
| jag kommer=) |
| Skrivet av: | Jake [2005-08-08 18:23] | |
|
 |
| jag hänger med! |
|
 |
| Christer följer med |
| Skrivet av: | Anders [2005-08-07 14:03] | |
|
 |
| Jag kommer.... |
| Skrivet av: | Kristin [2005-08-06 21:30] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Petra [2005-08-06 11:01] | |
|
 |
| Jag och Conne kommer |
| Skrivet av: | matte [2005-08-05 21:46] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | fille [2005-08-05 16:20] | |
|
 |
| Clobbe och Fille kommer!! |
| Skrivet av: | Christina Långh [2005-08-05 15:15] | |
|
 |
| Jag och de tre barnen följer gärna med till Götet. |
[Tillbaka]
|